keskiviikko 6. huhtikuuta 2011

Ömmm.. Mikä tää on?! Mistä mä pääsen..

Hyvää huomenta! Tänä aamuna iski tarpeeksi iso inspiraatio ja päätin tehdä blogin. : o Olen jo pitkään (no ainakin kolme kuukautta) seurannut tiettyja blogeja ja saanut erilaisia ideoita omaani. En vaan ihan tiedä että miten saan ne ideat tuotua tästä päästä tänne! :D Mutta aina voi yrittää. Yritän pohtia täällä elämän hankaluuksia ja mukavuuksia sekä muotia ja sen hienoja kiemuroita! 8) Olen myös tanssijatyttöjä, joten siitä tullaan kuulemaan myös.
Tää on ainakin aika sekavaa.. Nii missä se nyt oli? Missä mä nyt oon? Ai voiko tästä nyt muokata tätä? o.O Mutta kyllä tästä vielä noustaan!
Joka tapauksessa mulla on tänään VAPAA PÄIVÄ! Aijai, kuinka luksusta. Koeviikko alkoi maanantaina ja mulla ei ollutkaan kun kaksi koetta. JUHUU. Mutta sitä mä en tajua miksi vapaa päivänä pitää herätä automaattisesti klo 06:56.. Ei yksinkertaisesti nukuta pidempään. 
Jos mä nyt jatkaisin tän blogin 'siistimistä'. HEIPSAN.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

SPEAK!