torstai 7. huhtikuuta 2011

80's party - kasaribileet!

Huomenta! Tulipas nukuttua sikeesti ja unia oli kyllä taas vaikka mihin lähtöön. Eikös ihminen näe joka yö unia, eriasia on vaan se että muistaako niitä. MINÄ MUISTAN! Muistan lähes jokaisen yön unet. Muistan vieläkin vanhoja yksittäisiä unia, mutta jos en mieti unta heräämisen jälkeen ja yritän muistella myöhemmin, en muista. Yleensä ne ovat vaan niin erikoisia että niitä jää miettimään pidemmäksikin aikaa! :D
Mutta huomenna:
80's party

weheartit.com
 
weheartit.com
80sfashion.biz
thegloss.com
Elikkä huomenna olis kasaribileet tiedossa, ja mulla olis pieni ongelma vaatteiden kanssa. Suht musta-valkoisiin pukeutuvana mulla löytyy just pari paitaa, missä on ehkä yksi värikäs kohta?! Ja mä luulen että se ei riitä tuomaan mun asuun tarpeeksi kasaria. :D Täytyy yrittää kaivaa vanhoja vaatteita ja kaverin vaatekaappi ;) 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

SPEAK!