torstai 21. huhtikuuta 2011

Maundy Thursday

Mä luulin ettei mulla oo tällä viikolla kiire..
Maanantai: koulua neljään, reenit neljältä, puol kuus kokous, kotiin, läksyt
Tiistai: koulua kolmeen, Mikkeliin, kotiin illalla, läksyt
Keskiviikko: koulua kolmeen, setvimään nuorisovaltuuston asioita, kauppaan, pöytiksien lähetys, sähköpostien lähetystä
Torstai: koulua kolmeen, siivous, pakkaaminen, kauppaan ja MAALLE. <3 
Mulla sit vissiin olikin kiire..

Mut tosiaan, käytiin siis äipän kaa Mikkelissä kaupoilla. Meillä on melkein pakkomielle käydä väh. kerran viikossa kaupungissa ihan vaan vaikka pyörimässä. Se on vaan tapa. Ja tuolla reissulla huomasin taas kuinka tyhmää joskus on olla pienijalkainen. On varmasti jokin salainen laki, ettei pienijalkaisille (36-35) ole korkokenkiä! Löysin kaupungista tasan yhdet vai kahdet 35 koon korkokengät. Ja koska mulle 36 on useimmiten liian löysä, MÄ TARVITSEN NIITÄ 35 KOON KORKOKENKIÄ! Tehkää niitä. No mut sit oon käynyt jo montamonta kertaa kuolaamassa Clickissä eräitä Milanon korkkareita.. Ne on niin taivaalliset jalassa, ja 36 on juuri sopiva. Nyt päätin sitten ostaa 
ne. 8)
 
Click, 79,90e
Mikkelistä 'mukaan' tarttui myös uudet silmälasit. Mun ensimmäiset ja vanhat on mustat ja paksusankaiset. Ne on superhyvät! Mutta näin kevään tullen sitä kaipais ehkä pikkasen jotain raikasta.. Ja mun tummilla hiuksilla ja muutenkin tummalla olemuksella, noilla mustilla laseilla varmistetaan se ettei sisälle pääse minkäännäköistä raikkautta. Anttilan Specsaversin edessä oli alehylly, jonka katson aina kävellessäni ohi, koska ensimmäisetkin lasit löytyi siitä. Nyt siellä paistatteli valkoiset, hiukan ohutsankaisemmat kehykset. Niitä aikani sovittelin ja päätin ottaa ne koska linssien kanssa yhteishinnaksi tuli vain 79e! Tosin niiden linssiosa on ehkä hiukan liian pieni mun isoille silmille, mutta ne menee erittäin hyvin, koska harvemmin pidän laseja koko ajan päässä. Niistä sitten kuvaa kun saapuvat. :)
 Eilen sitten koulun jälkeen juoksin salamavauhtia nuorisotoimen toimistolle kunnantalolle hoitelemaan nuorisovaltuuston asioita. Olen sihteeri, joten hoidan lähes kaikki juoksevat asiat ja kirjoittamista vaativat tehtävät. (=kaiken) Järkyttävänä toimistotarvikkeiden addiktina keräsin mukaani hyvän pinon kaikenlaisia toimistotarvikkeita. 'Kyllä täältä saa aina tulla hakemaan jos jotain tarvitsee!' Aijaijai! 8) En tiedä mistä tämäkin himo tulee, mutta Suomalainen kirjakauppa on mun Kamppi.. Kaikki post-it laput, kansiot, hienot uudet kynät, muovitaskut vetää mua puoleensa voimakkaasti! Eilen sitten tarttui pari uutta hienoa post-it pakkausta ja pari kansiota. <3
Ja ai kauhee, kuinka lusmu olo mulla on! Kävin lenkillä viimeeks maanantai aamuna, koska koulu alkaa tässä jaksossa maanantaisin vasta 12.05. Mutta koska reeneissä liian vähäisen lämmittelyn takia reväytin jalkani, varsinkin vasemman jalan etureiden, en ole kyennyt lenkille. Enkä varmaan pääse koko loppuviikollakaan, koska maanantaina on reenit, ja sillon täytyy olla kymppikunnossa jotta uutta koreografiaa voisi harjoitella kunnolla. :s KÄÄK! 
Mutta nyt kello näyttää jo puurolta! Eli aamupuuron vuoro. :)
Heipsan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

SPEAK!