keskiviikko 27. huhtikuuta 2011

Horror!

Huhhhuh, mikä yö. En oo aikoihin nähny noin pelottavaa unta! Onneks en yleensä nää enneunia. Mut siis mä kattelin mun kännykkää ja olin kirjottamassa viestiä ja olin pistämässä jotain hymiöö sieltä hymiövalikosta. Sit sinne ilmesty kaikki mun kännykän muutkin kuvat, ihan kaikki. Ekaks olin ihan innoissani, mut sit huomasin että siellähän on jotain mitä ei pitäis olla. Siellä oli video miusta kävelemässä jossain kävelykadulla pari vuotta sitten. Joku oli kuvannu sen salaa. KÄÄK! Menin itkemään äitille ja olin ihan paniikissa, niinku varmaan jokainen jos saa tietää että suo seurataan!! :s No sit äiti siinä lohdutteli ja näytti mein telkusta että siellä on semmonen 'robottiääni' että jos joku kysyy jotain niin se osaa vastata äitin äänellä. :D
by Haisuli
Se niistä unista, en taho enää edes miettiä tuommosia. Hyi! Mut eilen kävästiin kaupungissa Ramin kanssa. Pyörittii kaupoissa kunnes tajuttiin olevamme järkyttävän nälkäisiä. Käytiin syömässä se ihana salaattipöytä Ramin konditoriassa. :P Nammmm. Rio 3D on todella lasten elokuva.. Mein ikäsille pikkusen tylsä mut hyviä kohtia! 
'Sano sille että sulla on kauniit silmät!'
'Okei. Mulla on kauniit silmät..'
'Eieiei, kun että sillä on kauniit silmät.'
'Ai joo. Sulla on kauniit silmät.. Ne melkein näkyy läpi..' 
: D HAH.
Mutta kyllä mukaankin tarttui jotain pikkuruisia hienouksia:

 Ruusut H&M 2,95e
Koru Vero Moda 9,95e

Toivottavasti aurinkoista ja lämmintä keskiviikkopäivää! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

SPEAK!