tiistai 10. toukokuuta 2011

Diamonds are girls best friend..

MOI, pitkästä aikaa. On taas tullu pidettyä lyhyttä blogihiljaisuutta, kun ei ole oikein ollu aihetta kirjoittaa. Ja on ollu KIIRE. (Aina sama syy..) 
Viikonloppu menikin maalla vallan leppoisasti haravoidessa ja kevättöitä tehdessä. :) 
Ette usko tätä mutta; aijai mä tykkään maanantaista. Koulu alkaa vasta klo 12.05. Saa syödä ihan rauhassa aamupuuron ja tuijotella blogeja. Ja oma rauha. <3 Mut jos siihen tulee joku rakkaista perheenjäsenistäni hösöttämään tai edes lukemaan lehteä samaanpöytään niin siinä meni mun rauhallinen aamu!

Ja maanantaisin on tanssireenit.. Meillä on esitys loppukuusta joten nyt on ihan reeni meininkikin! Tanssi muutenkin on yks mun elämänvoimista. Ahh, kuinka meneekin syvälliseksi mutta niin se vain on. Sillon unohtaa kaikki turhuudet kuten kouluasiat. Se tunne kun kuvittelee ison yleisön eteensä ja vetää kun viimestä kertaa koreografiaa. Ei vaan ole parempaa. Yksi huono puoli mussa vaan on että mä en tykkää lepsuilusta. Varsinkaan itselleni tärkeissä asioissa, kuten tanssissa. Jos reeneissä käydyt askeleet ei oo pinttyny päähän, niitä täytyy harjoitella kotona. Kaikilla vaan ei ole samaa asennetta, that's it.

Okei, mut nyt aiheeseen; eli aattelin vähän esitellä mun koruja mitä käytän lähes päivittäin. Ei siis mitään Ginan tai HM:n rihkama koruja, vaan ihan JEWELRY. Ja niinku näkyy, mun korusäilöistä ei löydy missään muodossa kultaa.. Eikä tule ikinä löytymäänkään. Jos joskus mummona hurahdan johonkin ihaniin kultakoruihin, niin herättäkää mut unesta.

by haisuli 
Tässä siis ekana mun kaulakoru jonka sain joululahjaksi hyvältä ystävältä. Ystävällä on myös samanlainen. :) Siinä on siis tuossa päällä tuollainen hopea (?) 'plektra' ja alla nahkainen pleku missä on Policen merkki. Merkki siis Police. Kuvassa näkyy myös mun kolme sormusta. Tuo tumma on vasta tänään kotiin saapunut ja se on valmistettu tungstenista. Tungsten on uusi meillä, mutta äitin 2-3 kk käytössä se ei ole naarmuuntunut OLLENKAAN. Tänään siis sain omani. :) Kaksi muuta on Espritin normi sormuksia.
by haisuli 
Ja tässä sitten mun rannekorut. En tykkää massajutuista, mutta Nomination on hieno ja erikoinen! Enkä ikinä hankkis mun Nominationeihin minkäänlaisia värijuttuja tai kultaisia härpäkkeitä. :s Eli suurin osa niistä paloista; NOT. Elikkä yks Nomination big, kaks normaalia. Toisessa normaalissa on Soho collectionin paloja ja toisessa joka toinen pala on tumma. Bigissä ei ole mitään paloja, musta se on ilman mitään cool. Sitten Pandora rannekoru, minkä äiti toi mulle Tallinnasta. Myös siihen on mahdollisuus kerätä erilaisia paloja ja Pandoran palavalikoima onkin enemmän mun ku Nominationin.
by haisuli
 Mun rakas! Tän hohtavan komistuksen ostin itelleni joululahjaksi. Se oli kallis, mutta voi voi kuinka se hohtaa! 8) Kyseessä siis Guessin talven uutuus kello.
by haisuli
Tää vaan kävi niin hyvin tähän mun blingbling postaukseen. :') Löytö syksyiseltä Jyväskylän reissulta. Tämä pienokainen majaili Jykylän Spiritstorella, ja voi kun se oli niin sulonen. Ei voinu jättää! :) Ei sillä tälläkään hetkellä ole mitään ihmeellistä virkaa, mutta se on kiva pieni.. 

Sellaisia koruja löytyy multa. :) On toki enemmänkin kaikenlaisia härpäkkeitä, mutta tässä nämä pääjehut! Nyt pitäis vissiin suunnata makuuhuoneen puolelle, notta jaksais herätä taas huomenna. 
ÖITÄ.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

SPEAK!