tiistai 24. toukokuuta 2011

Ai mitä mun pitäis tehdä?

Huhuuuu. Oon ihan väsy, rätti, poikki, kuitti ja KAIKKENI ANTANUT. Mut maumahtava fiilis! Vaikka huomenna on matikan koe enkä tiedä niistä asioista mitään, vaikka torstaina on ruotsin koe enkä ehdi lukea siihen ku hätäseen sanat, vaikka huomenna on taas hyper pitkä päivä ja kenraalit, vaikka lauantaina on töitä vaikka pitäs lukea historiaa, vaikka maanantaina on hissan koe, niin mulla on ihan super hyvä olo! Tai semmonen, PYSTYN MIHIN VAAN!
Joo tosissaan ois ne matikan kokeet huomenna.. Mulla on saattanut jossain vaiheessa logaritmit sun muut mennä vähän ohi korvien. NO PROBLEM! 8) Ich kan. Ja torsdagina ois ruotti, se on vähä pahempi juttu.. Se pitäs kuitenki kirjottaa ja nyt ku ei ehi lukee kokeisii ni voi vidy.. Mut haluan kumminki panostaa nyt tohon tanssiin. :)) Tänään oli taas ihan suhteellisen rankat reenit, mut nii pitääki! Huomenna kenraalit eli valot ja kunno musiikki, AWWW. 8) I'm so exited! Sitä paitsi äiti lupas mulle jonky älyhienon lahjan jos mä jaksan nyt pinnistää ja ponnistaa ja esiin putkahtaa. (Fröbelin palikat) Eli siis jos jaksan nyt panostaa vielä viimeset kokeet ja hössötyksen! :P Hamuilen ehkä kolmatta tatuointia.. Saattaa jäädä unelmaksi, kun eräs rakkaani on HIUKAN vastaan.

Mut nyt mä katselen hiukan matikan kirjan kuvia ja sit vielä yhet ruotsin sanat, sitte unilleunille. <3 Peukut pystyyn jo torstaita varten! :P


Ps. Pandat on ehkä maailman söpöimpiä elukoita.
Kuvat weheartit.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

SPEAK!