torstai 19. toukokuuta 2011

Dear diary, DON'T HURRY!

Tässä nyt vähän päivitystä mun tekemisistä, kun on jääny tuo kirjottelu vähän vähemmälle viime tiistain jälkeen..
VIIME VIIKKO
Keskiviikko: koulujuttuja hoitelin pois alta. Koulussa otettiin kuviksen tunnilla hienoja kuvia meijän 'raamatun' kanteen ja muuhunkin käyttöön! 8)
Torstai: kävin hoitelee koulun jälkee Rattaan juttuja, pakkasin, siivosin.. eli viikonlopun valmistelua. 
Perjantai: klo 6:30 lähtö Helsinkiin! Bussissa 47 TYTTÖÄ ja minä.. -.- Ei luoja. Oli hilikulla että selvisin siitä matkasta. Mut Heinolan apsilta tuo söpösöpö Me to You magneetti! :)) Perillä käytiin syömässä ja suunnattiin 47 TYTÖN kanssa Salatut Elämä studiolle, oli aika cool! 'Eiks teillä oo telkkua kotona? sano Lasse Sievinen ku katottii perjantain jaksoa. :D 'Ihana murre!' tokaisi Ossi Puolakka. Mut oli siistii. Sieltä sitten Jumboon josta tarttui mukaan tuo värikäs Zaran mekko tuolta kollaasista ja nuo Biancon nahkatossut. Plus kaikkee pientä krääsää.. :P Sitten alkokin oikee harhailu! Meidän koulutuspaikka oli kulttuurikeskus Sofia, mutta kuinkas ollakkaan? Löysimme itsemme Vuosaaren teollisuussatamasta konttien keskeltä. o.o Onneks komea taksimies pelasti. Tällön ei vielä oikeen ollu koulutusfiilistä. Kyseessä oli siis CIMOn ja Youth in Actionin järjestämä koulutus. Mut iltaan mennessä oltiin koko porukka jo yhtä iloista nuorisoa. Illalla kaikki pojat oli saunassa ja tytöt katto jääkiekkoa, outoa? :o
Lauantai: Koulutustakoulutusta. Ei mitään mielenkiintoista.. Tai siis minusta kyllä mutta ei sovellu tänne. :D Niin mä ainaki luulen.. Paitsi mä olin jotain sekoillu yöllä. Menin ennen Pipeä nukkumaan ja heräsin kuitenkin yöllä kun se nukku vieressä vaikkei mulla ollu mitään muistikuvaa että olisin käyny avaamassa edes ovea?! Pipe kuitenkin kertoi että olin mennyt avaamaan oven heti ensimmäisen koputuksen jälkeen silmät ihan ammollaa. Oven aukasun jälkeen olin juossut nopeasti sänkyyn ja tokaissut 'hohhoijjaa' ja jatkanut unia onnellisena.. o.O
Sunnuntai: KOTTIIKOTTIIKOTTII! Aamulla oli vielä jotain yhteisiä juttuja ja projektien suunnittelua mutta heti kolmen aikaan päästiin lähtemään taksilla rauttikselle. Sit käytiin vielä kaupoilla joista ei kyllä löytyny mitään ihan super hienoa.. Sitten junalla KOTIIN. <3
SUOMI VOITTI JÄÄKIEKON MM-KISAT 2011! 
TÄÄ VIIKKO
Maanantai: Heräsin neljältä siihen kun koski ihan sikana mahaan.. Oikeen silleen aaltoina että koko ajan koski mutta joskus se vielä koveni. Äiti diagnosoi mulle jonkinlaisen vatsa flunssan ja päätinkin makailla koko päivän sängyn pohjalla.. 
Tiistai: Huoh, pääsimpäs jo kouluun. Koulussa aamu meni ihan koomaillessa ja kuunnellessa kun mahassa kierti vieläkin. Mukavan rauhallinen päivä..
Keskiviikko: KUULEMISTILAISUUS.. Kääk. Aateltiin aluks että ollaan ihan pississä kun päättäjiä oli tulossa enemmän kuin meitä nuoria, mutta sitten saatiin hälytettyä nuoria paikalle viime hetkillä ja tilaisuus onnistui mahtavasti! 8) Heeiii, me tanssijat saadaan saliin peilit, jes. 
Torstai: Tänään pitäis mennä Papsulle tekemään koregrafiaan meidän ryhmän oma soolo tai battle.. 
Perjantai: PIRATES OF THE CARIBBEAN - VIERAILLA VESILLÄ 3D! Sitä siis kattoon tyttöjen kaa iltapäivästä koulun jälkeen ja sitten ku sieltä selviää niin vielä juoksujalkaa maalle. <3 Ikävä onn kova, kaksi viikkoa ilman että näkee toista ollenkaan on aika pitkä aika.. :(

Ja viikonloppu meneekin siellä. Siinä se nyt pääpiirteittäin. Mukaan mahtui tietysti yksi sanaharkka rakkaan kanssa, siitä kuinka minä annan suhteelle kaikkeni mutta edes mun esityksen näkeminen ei kiinnosta! :D Tshih. Toinen varmaan ymmärsi jotain koska ilmoitti eilen tulevansa katsomaan esitystä ensi torstaina sekä tulevansa serkkuni valmistujaisiin! JES!
Ensi viikko on taas juoksemista minne tänne tuonne sinne hääh täh mitä missä -tyylinen, joten mun kirjottelut jää varmaan vähemmälle. :s Mut jossain välissä yritän ehtiä!
 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

SPEAK!