tiistai 19. heinäkuuta 2011

Sry. :(

 Noniiiin! Mä lupasin mekkokuvia jo viime viikonlopulla mutta se viikko meni niin plörinäksi ja kiireiseksi sitten parantumisen jälkeen etten ehtiny. Mutta nyt! Tosin kollaasin kuvien laatu on ehkä pyöreä 0, mutta kestäkää.

Semmoinen kesämekko se. :) Ihanaihanaihana, tosin en oo vielä päässyt näyttämään sitä koko kansalle, mutta kyllä sen vuoro vielä jokin kaunis vapaapäivä tulee! Alla on siis erillinen tyllihame, joka nostaa mekkoa aika kivasti. Ensimmäisen kokeilun yhteydessä huomattiin että tylli toi mulle kivan vauvamahan. :D Joten tylliäkin piti hiukan vähentää ja laskoksia poistaa. Mutta lopputulos on perfecto, etten sanoisi. 8)

Sitten tuo toinen uusi tulokas:


 Siinä siis lukee että Io voglio bene a mia madre ja se on italiaa. :) Tykkään kyllä tuosta ihan ylipaljon! Vein Villelle vaan tekstin tuolla fontilla ja sanoin että haluaisin siihen ympärille jotain kiekuraa. That's it. Tosin kyllä tatuoinneistaan täytyykin tykätä aika paljon että niiden kanssa tulee toimeen koko loppuelämän :D 

Mulla oli tuossa pe-ma vapaata, jonka vietinkin hyvin tiukasti toisissa töissä maaseudulla.. Ruohonleikkuuta, mansikoita, mehun keittoa, siivoamista, ruoan laittoa jne.. Siellä hommia riittää kyllä tekevälle! Parasta on ehkä päästä honeyn viereen väsyneenä pitkän päivän jälkeen. Ja nyt mun pitäs mennä kauppaan puoleen kahteen töihin.. KASSALLE. Kassa on edelleenkin mun vihollinen. Tai ei niin pahasti, mutta voi sitä vastenmielisyyden määrää kun näkee että ainakin kaksi seuraavaa viikkoa on kassaa. NAMI.
N
a
u
t
t
i
k
a
a
.

3 kommenttia:

  1. Ehkä mä viimeinkin uskallan kommentoida.. Mutta IHANA tuo mekko, härregooood! :o

    VastaaPoista
  2. HEI JEE ENSIMMÄINEN KOMMENTTI 8) On ehkä masentavaa, ku tilastoissa näkyy että monet lukee MUT KUKAAN EI PUHU. Mut onks tää nyt mun Hanski vai joku unknown Hanski? Ja kiitoskiitoskiitos, mekko on kyllä onnistunu. :P

    VastaaPoista
  3. No varmasti on! Sun Hanski onn :D

    VastaaPoista

SPEAK!