keskiviikko 20. heinäkuuta 2011

Sommommmomommo.

Tässä on mun seuraavien ja parin menneen päivän menu:


Aamiainen: Bisolvon
Päivällinen: Bisolvon
Välipala: Bisolvon
Illallinen: Bisolvon
Iltapala: Bisolvon
<3
Mulla on siis aika järkyttävä yskä. Se jäi siitä viime viikkoisesta kuumeilusta.. 
Enää ei oikeen ees jaksais yskiä! Koskee sitä paitsi päähän liika yrjöminen. -.-


Eilen töissä kateltiin vanhoja lehtiä pois hyllystä, ja mulle iski kamala lehtihimo! Ostin sitten Ellen, jonka mukana tuli tuo Herkullinen syysmuoti lehtinen. Kotona odottikin sitten vielä Gloria. <3 Mahtava lukupaketti. Mulla alkaakin työt vasta kolmelta, niin tässä on hyvinhyvin aikaa lojoilla sängyssä ja katella lehtiä. JA FINTV:LLÄ ON HARRY POTTER JA KUOLEMAN VARJELUKSIEN EKA OSA KATSOTTAVISSA!!!111 8) Mun aamun aikataulu on täynnä. :P


Nyt kun opiskelijan arki lähestyy tappavan tasasella tahdilla, niin mä esittelen mun ensi lukuvuoden kalenterin. Ostin siis Tokmannilta kalenterin jossa on vaihdettavat kannet, koska tykkään itse tehdä kalenterin kannet. Ainakin neljässä viimisessä kalenterissa on ollu itse tekemät kannet. Tälläiset kannet tuli 2011-2012 kalenteriin 8)




Ja on ehkä IHAN KAMALAA ETTÄ KOULU ALKAA KOLMEN VIIKON PÄÄSTÄ. 
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT.
Seuraavassa postauksessa katsastetaankin, että mitä on kesällä tullu tehtyä niistä asioista mitä listasin kesän alussa. Ja tekemättömät pitäis sitten vielä korjata! 

Nyt pesemään pyykkiä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

SPEAK!