torstai 28. heinäkuuta 2011

'Mie oon nii mainio et miut pitäs ehkä kieltää lailla'


Kuvassa olevat ihanat tilpehöörit on virkkukoukkusen käsialaa ja aijai mä olen niin ihastunu niihin! 8) Virkkukoukkunen valmistaa siis kaikenlaisia tilpehööri systeemejä esim. kortteja, magneetteja, pinssejä, rättejä, pussukoita yms. Itse olen kerännyt kaikkein eniten kortteja.. Pari magneettia ja pinssiäkin löytyy. Viimeisimmät tilauksessa tulleet tilpehöörit on nuo rätit.


Innostus alkoi tuosta oranssista 'Mie oon kaikki vaihtoehdot' pinssistä, kun äiti osti sen mulle joululahjaksi koska se oli kuulemma niin minua! Myös 'Onneks tiiän nää ilmansuunnat, oikee ja vasen!' ja 'Joku päivä on nyt!' on hyvin minua kuvaavia lausahduksia. (En erota oikeaa ja vasenta toisistaan.. Tai erotan, mutta menee aina hetki miettiessä miten päin ne nyt olikaan)


Magneetit 'Mie oon nii mainio et miut pitäs ehkä kieltää lailla'
ja 'Projektit voi olla vaiheessa mut muuten kaikki on hallinnassa'


'Neitiys on asenne ja superneitiys on superasenne'
'Huhuu'

 'Oon ihan pistämätön hoitsu'
'Söpölandian rinsessa'


'Eihän kenkiä vaan voi olla liikaa...'
 

'Ajattelen tääl vaaleenpunasia ajatuksia'


'Kyl onnistuu! Mut laitaha äkkinäine asialle'
'Mie oon jokaisen anopin toiveminiä'


'Tää nyt on just nii tätä supernaisen hulppeeta arkee'


'Mie oon nii mainio et miut pitäs ehkä kieltää lailla'


'Oma hima ihanin hima'

Sellaisia miulla! Tuo värikkyys ja tekstien osuvuus on niin kymppi! 8) Aijai. Pienellä pinssillä saa piristettyä itseään ja vaikka kaveria. :)
NYT JUOKSEN TÖIHIN.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

SPEAK!