perjantai 11. tammikuuta 2013

Randoms!

Hiljaista on ollu.. Blogissa sekä mun päässä! Tiketo oon päässy vasta ysin aikaan kotiin jota ennen oon ollu koulussa ja suoraan koulusta menny aina lukioteatterin reeneihin. Niiden jälkee meillä on ollu vielä tanssireenit eli ysiin on lähes tulkoon menny. Siksi hiljaisuus! Väsymys on SUURI, mutta tässä jottain kuvia viikolta. :)


Olin lähdössä käymään kotona koulun jälkeen ja ikkunat oli SISÄPUOLELTA jäässä. 
Mitäs teet? Odotat. -.-


Tän näköiseksi menee huone, kun käy kotona vaan vaihtamassa vaatteet ja viemässä koulukamat. 
:D Siivousurakka odottaa siis!


Eilen eli torstaina meillä oli koulussa lukioteatterin 20v gaala ja tän näköisenä sinne lähdettiin! 
Mukana Guessin ihanaihana (heräteostos) glutch. 

Enempää mulla ei olekaan kuvia tältä viikolta, mutta tänä iltana YRITÄN tehdä vuodesta 2012 jonkinlaisen koosteen. JA muuten oon Instagramissa janskuidaa! Follow. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

SPEAK!